لوگو گروه اقتصادی تاو
لوگو یاسین سازه
لوگو گروه اقتصادی تاو
لوگو پرهان تک
لوگو خودرو فرسوده
لوگو کورال تایر

گروه اقتصادی تاو

از سرمایه‌گذاری تا کارآفرینی

تمامی فعالیت‌های گروه اقتصادی تاو، حول محور کارآفرینی و بهبود شرایط زندگی هموطنان عزیزمان می‌گردد. در همین راستا با همت برترین مدیران و کارکنان، اقدام به تأسیس زیر گروه‌های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و ساختمانی کرده‌ایم. ما همواره می‌کوشیم تا با تدوین برنامه‌‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و پایبندی به آن، جایگاه خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی کشور حفظ کنیم.

از برنامه‌ریزی تا پیاده‌سازی

یک قدم برای پیشرفت

ساختمان سهند گروه اقتصادی تاو

اطلاعات تماس

تیم پشتیبانی گروه اقتصادی تاو، پاسخگوی سوالات شما عزیزان است. منتظر تماس شما هستیم!

خیابان دکتر شریعتی، ابتدای خیابان شهید بهشتی، خیابان سهند، پلاک ۲

شنبه تا چهارشنبه - از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰

۰۲۱-۷۴۵۴۹

امروزه جایگاه خاص و تاثیرگذار انواع گروه یا هلدینگ اقتصادی در پیشرفت کشور و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی، بر هیچکس پوشیده نیست. پویایی، به روز بودن و نوآوری در این گروه‌ها، نقش پررنگی در توسعه روزافزون کشورها ایفا می‌کند و این امر باید در ذهن تک تک اعضای جامعه مهم تلقی شود. ما در هلدینگ تاو از این قافله جا نمانده‌ایم است و بر آن هستیم تا با تشکیل و راه‌اندازی گروه اقتصادی تاو جزو آن دسته از مجموعه‌هایی باشیم که جایگاه خود را در نظام اقتصادی کشور عزیزمان ایران و حتی فراتر از آن در سطح بین‌المللی به دست آوریم.

 ما در هلدینگ تاو می‌کوشیم تا قدر این جایگاه را دانسته و در توسعه و رشد روز افزون آن کوشا باشیم.

دلیلی برای به وجود آمدن گروه اقتصادی یا هلدینگ تاو

بدیهی است اقتصاد ایران نیز با قرار گرفتن در شرایط خاص بین المللی و با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای رشد و پیشرفت، نیازمند توسعه همه جانبه در نظام اقتصادی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه است. در همین راستا مجموعه شرکت تاو سعی کرده است تا با تحقق استانداردهای بین المللی و ارائه ابزارهای نوین و نوآوری در عرصه اقتصادی، قدم های موثری در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور بردارد. گسترش سریع حجم و دامنه فعالیت‌های هلدینگ تاو در سال‌های اخیر و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف اقتصادی نتیجه تلاش‌های مستمر در طول این سال‌ها بوده است.

گروه اقتصادی تاو همواره می‌کوشد تا با اتکاء بر دانش، تجربیات و ایده‌های مدیران و کارشناسان خود، ضمن تکمیل فرآیندهای جاری، زمینه گسترش فعالیت‌های آینده در همه عرصه‌های اقتصادی اعم از ساختمان سازی، اسقاط خودرو، بازرگانی، سرمایه‌گذاری و خدماتی را فراهم نماید.

حوزه‌های فعالیت گروه اقتصادی یا هلدینگ تاو

مجموعه شرکت تاو دارای زنجیره‌ای از خدمات بازرگانی، سرمایه‌گذاری و ساخت ساز است و در آینده‌ای نه چندان دور تنوع حوزه‌های فعالیت آن بیشتر و بزرگ‌تر خواهد شد. گروه اقتصادی تاو همواره به دنبال کشف و خلق فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری نوین و کارآمد در عرصه‌ی فعالیت‌های اقتصادی بوده است؛ از همین‌رو مدیران مجموعه شرکت تاو با استفاده از به‌روزترین و کارآمدترین فنون و شیوه‌ها توانسته‌اند به راه‌حل‌های مناسبی در این حوزه دست یابند و موفق شوند تا با بومی‌سازی دستاوردهای جهانی در حوزه‌ی ساختمان، واردات و صنعت سودی پایدار برای تمامی ذی‌نفعان تعریف کنند.

هلدینگ تاو به‌عنوان یک هلدینگ اقتصادی به پشتوانه تجربه بالایی که در زمینه فعالیت در بازار سرمایه دارد و به واسطه نیروی انسانی متخصصی  که در طول این سال‌ها گرد هم آورده است، آماده ارائه خدمات متنوع به مشتریان عزیز است. گروه اقتصادی تاو ( شرکت تاو ) در حال حاضر متشکل از چندین شرکت تخصصی و بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل فعال است که زنجیره خدمات را در بالاترین سطح کیفیت برای مردم عزیزمان ایجاد کرده‌ است.